IW IW
Hoe kan ik betalen bij InteriorWorks?

Bij InteriorWorks bieden wij diverse mogelijkheden aan om te betalen. Wanneer je bij ons een offerte aanvraagt, vindt de betaling door middel van een overboeking plaats. Bestel je bij ons via de shop een artikel dat op voorraad is, dan kan je via een overboeking, IDEAL, PayPal of creditcard betalen. Wil je liever direct betalen in onze showroom/studio dan bieden wij betalingsverzoeken aan via Plink.

Overschrijving per bank
Wanneer je een bestelling wilt plaatsen na het ontvangen van een offerte ontvang je van ons een nota. Op deze nota staat het rekeningnummer, het debiteurennummer en het factuurnummer die bij de overboeking vermeld dient te worden. Je kunt het bedrag overmaken naar rekeningnummer IBAN NL75ABNA0441633129 t.n.v. InteriorWorks B.V.
Klanten in het buitenland gebruiken de volgende gegevens: BIC ABNANL2A.

IDEAL
Betalen via IDEAL doe je veilig en snel. Het is gebaseerd op internetbankieren en lijkt op pinnen. Je rekent af in een vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. Alle gegevens staan al klaar en de betaling wordt direct uitgevoerd.

PayPal
Betalingen via PayPal vinden plaats door middel van een beveiligde SSL verbinding. SSL staat voor Secure Sockets Layer en houdt in dat de verbinding met de financiële instantie veilig is. Heb je een PayPal-account? Dan kun je direct je betaling overmaken naar ons PayPal-account. Je betaling wordt online geautoriseerd zodat je direct weet of de betaling is goedgekeurd. Vermeld bij het overmaken altijd je ordernummer of factuurnummer. Zonder factuur- of ordernummer kunnen wij de bestelling niet achterhalen.

Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
Ga je betalen via onze winkelwagen met je creditcard? (Alleen mogelijk bij voorraad producten), houd dan je creditcard bij de hand. Je hebt je creditcardnummer, de vervaldatum en de CID/CVC-code nodig. Deze code staat op de achterkant van je creditcard en bestaat uit drie cijfers.

Plink
Wil je liever meteen bij ons in de studio/showroom betalen? Dat kan! Dan bieden wij Plink aan. Plink is een side-project van Mollie. Via Plink kunnen wij veilig en snel betaalverzoeken sturen, per e-mail of Whatsapp, zodat jij jouw nieuwe item direct kunt meenemen.

Kom je er niet helemaal uit of heb je nog vragen?
Dan kan je contact met ons opnemen via ☎ 020 - 635 24 40 of ✉ contactformulier. ‍
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur.