Afbeelding

Garanties

‍Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de gebruiker er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het kan desondanks voorkomen dat een artikel na een bepaalde periode niet meer naar behoren werkt, beschadigd is of waarvan het materiaal niet in goede staat is. We hopen dat dit niet voorkomt, maar het kan helaas wel gebeuren. Wanneer dit het geval is kan je aanspraak maken op de fabrieksgarantie. Bij elk product wordt aangegeven hoeveel jaar garantie van toepassing is.

Bovenstaande garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Kan ik een product verzekeren voor een langere garantieperiode?

‍Dit kan helaas niet. Wel zijn er een aantal fabrikanten die een langere garantieperiode bieden dan een andere.

Krijg ik een vervangend product?

‍Je krijgt helaas geen vervangend product. Ook niet in geval van garantie. We zullen wel onze uiterste beste doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen zodat je weer snel in het bezit bent van het door jou aangekochte artikel. Indien herstel van het product niet meer mogelijk is, krijg je het volledige aankoopbedrag van ons terug.

Krijg ik de kosten van het verzenden van het product vergoed?

‍Wanneer de fabriek de klacht heeft bevestigd en akkoord heeft bevonden, vergoeden wij de door jou betaalde verzendkosten. Is de klacht afgewezen dan kunnen wij de verzendkosten niet vergoeden.

Is er een standaard klachtenprocedure?

‍Wanneer je een klacht hebt, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen contact op met de fabrikant. Omdat iedere fabrikant anders werkt, is er geen standaard procedure. Wel zullen wij je continu op de hoogte houden en ervoor zorgen dat de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

‍Wij nemen elke klacht zeer serieus en proberen er van te leren. We reageren dan ook altijd binnen 24 uur en zullen ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.

‍Heb je een klacht, tips of wil je gewoon iets aan ons kwijt? Neem dan contact met ons op via: info@interiorworks.nlof 020 635 24 40.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00.

Gespot, gezien en aanbeden tijdens Salone del Mobile

Gespot, gezien en aanbeden tijdens Salone del Mobile

InteriorWorksApril 26, 2018

Afbeelding

‍Advies nodig van een interieur guru?

Bekijk onze specialisten
InteriorWorks voor projectinrichting, kantoorinrichting en horeca inrichting

Make interiors work for you

‍ 

De ruimtes waarin wij werken en samenkomen hebben direct en indirect impact op hoe wij ons voelen en hoe wij functioneren. Hoe beter het interieur is afgestemd op de wensen en eigenschappen van de gebruiker, hoe groter het geluksgevoel. Dat zorgt dan weer voor een hogere productiviteit en uiteindelijk ook voor een hoger rendement.

InteriorWorks is specialist op het gebied van projectinrichting binnen de hospitality-, kantoor-, onderwijs-, en zorgbranche. Wij beschikken over de kennis, de mensen en het netwerk om een compleet interieur te realiseren. Onze interieursfilosofie is gebaseerd op de combinatie van drie pijlers hiernaast. Dit is de sleutel tot een succesvol ingericht interieur. Meer weten? Neem contact  met ons op.

Afbeelding


We analyse how you work

‍Wij analyseren wat de kernwaarden van de organisatie zijn, hoe jullie werken en willen werken. Op basis daarvan gaan wij op zoek naar de juiste aanpak.        

Lees meer

‍We advise what works for you

‍Wij zoeken de beste balans tussen bedrijfsefficiëntie en een veilige, gezonde, leuke en duurzaam ingerichte omgeving.

Lees meer

‍We make your interior work 

‍Wij leveren inspirerende, representatieve kwaliteitsprojectinrichting tegen ieder budget en wanneer het jullie uit komt. 

Lees meer
Afbeelding

Advies nodig?

Heb je een vraag of wil je advies ontvangen? Onze projectinrichters helpen graag.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot en met 17:00 uur bereikbaar via:

info@interiorworks.nl of 020 635 24 40