Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de gebruiker er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Hoeveel jaar krijg ik garantie op mijn product?
Het kan desondanks voorkomen dat een artikel na een bepaalde periode niet meer naar behoren werkt, beschadigd is of waarvan het materiaal niet in goede staat is. Wij hopen dat dit niet voorkomt, maar het kan helaas wel gebeuren. Wanneer dit het geval is kan je aanspraak maken op de fabrieksgarantie. InteriorWorks houdt de garantie aan van het merk, dat houdt in dat de garantie van het merk geldt. Wil je precies weten wat de garantie is van het merk, dan verwijzen wij je graag door naar de officiële website van het merk.
Kan ik een product verzekeren voor een langere garantieperiode?
Dit kan helaas niet. Wel zijn er een aantal fabrikanten die een langere garantieperiode aanbieden.
Krijg ik een vervangend product?
Je krijgt helaas geen vervangend product. Ook niet in geval van garantie. Wij zullen wel onze uiterste beste doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, zodat je weer snel in het bezit bent van het door jou aangekochte artikel. Indien herstel van het product niet meer mogelijk is, krijg je het volledige aankoopbedrag van ons terug.
Krijg ik de kosten van het verzenden van het product vergoed?
Wanneer de fabriek de klacht heeft bevestigd en akkoord heeft bevonden, vergoeden wij de door jouw betaalde verzendkosten. Is de klacht afgewezen dan kunnen wij de verzendkosten niet vergoeden.
Is er een standaard klachtenprocedure?
Wanneer je een klacht hebt, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen contact op met de fabrikant. Omdat iedere fabrikant anders werkt, is er geen standaard procedure. Wel zullen wij je continu op de hoogte houden en ervoor zorgen dat de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld. Wij nemen elke klacht zeer serieus en proberen ervan te leren. Wij reageren dan ook altijd binnen twee werkdagen en zullen ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.
Heb je een klacht, tips of wil je gewoon iets aan ons kwijt?
Dan kan je contact met ons opnemen via ☎ 020 - 635 24 40 of ✉ contactformulier.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur.