Retourneren

Afbeelding

‍Is het product niet helemaal naar wens of wil je hem liever ruilen voor een ander product? Retourneren is bij InteriorWorks geen probleem en kan binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Vul de bijgeleverde retourkaart voor herroepingsrecht toe aan de retourzending. Ben je de kaart kwijt? Gebruik dan het formulier onderaan de pagina. Het herroepingsrecht geldt niet voor bedrijven.

Welke producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht?

‍De retourrecht van 14 dagen geldt niet in de volgende gevallen:

  • Een product dat naar jouw wensen is gemaakt, kan niet worden geretourneerd.
  • Zakelijke klanten kunnen geen artikelen retour sturen.

Hoe stuur je een artikel terug?

  1. Stuur een mail naar return@interiorworks.nl, vermeld het ordernummer van je bestelling.
  2. Voeg de volledig ingevulde retourkaart (deze vind je bij het geleverde artikel) en het bewijs van aankoop (Elk bewijs van aankoop is voldoende of een ander bewijs waaruit de aankoop blijkt.) toe aan het pakketje.
  3. Stuur het product onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking terug naar:
    InteriorWorks
    Disketteweg 18
    1033 NW Amsterdam
  4. Na ontvangst van de herroepingsmededeling betalen wij het aankoopbedrag, inclusief evenutele verzendkosten van de heenzending, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen aan je terug. Het bedrag wordt met eenzelfde methode terugbetaald, als waarmee de aankoop in eerste instantie is gedaan (voor zover technisch mogelijk). Wij mogen echter wel wachten met terugbetalen tot het moment dat wij de producten retour hebben ontvangen of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd. (Je vindt hier het model voor het herroeping.)

Tip: bewaar het verzendbewijs totdat je van ons een ontvangstbevestiging hebt ontvangen.

Kosten

‍De verzendkosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Wij vragen hiervoor je begrip.
De kosten van pakketten die onder rembours of ongefrankeerd naar InteriorWorks worden verzonden, zullen wij helaas moeten doorberekenen.
Bij een ondeugdelijk product vergoeden wij de retourkosten. Deze kosten worden alleen vergoed als een kopie van de bon en/of afschrijving van de bankrekening toegevoegd is.

Inpaktip

‍Onze producten zijn veelal breekbaar. Voor het retour zenden kun je daarom het beste het originele verpakkingsmateriaal gebruiken. Zo verminder je de kans op beschadiging tijdens verzending. Je kunt het pakket ook verzekeren via PostNL.

Let op: een product dat naar jouw wensen is aangepast, kan niet geretourneerd worden.

Herroepingsrecht (retourrecht)

‍Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst met InteriorWorks te herroepen (tenzij op de productpagina duidelijk is aangegeven dat het specifieke product is uitgesloten van het herroepingsrecht – bijvoorbeeld in het geval van op maat gemaakte producten).

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het laatste product uit de bestelling fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je InteriorWorks (Adres: Disketteweg 18, 1033 NW Amsterdam (T) 020 635 24 40, (E) info@interiorworks.nl) via een verklaring (schriftelijk of per e-mail) op de hoogte stellen van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van de retourkaart, maar je bent hiertoe niet verplicht. Je kunt de retourkaart voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook elektronisch invullen en versturen via onze website (www.interiorworks.nl). Als je van deze mogelijkheid gebruik maakt, zullen wij je per e-mail een ontvangstbevestiging van je herroeping sturen.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

‍Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jou rekening.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Oh nee, is er een beschadigd of verkeerd product gestuurd?

‍Het kan onverhoopt gebeuren dat één van de producten, ondanks onze voorzorgsmaatregelen, schade oploopt voor of tijdens bezorging. Ook is het mogelijk (gebeurt bijna nooit hoor!) dat het verkeerde product in jouw bestelling terecht komt. Wij raden aan om bij ontvangst van de bestelling de juistheid en staat van de geleverde producten te controleren.
In beide gevallen vragen wij jou contact op te nemen met onze klantenservice via 020 635 24 40 (ma - vr 8.30 - 17:00) of stuur een e-mail (inclusief foto) naar return@interiorworks.nl

Let op: wij kunnen deze schademelding alleen in behandeling nemen als deze binnen 8 dagen na ontvangst van de bestelling is gemeld.

Heb je een klacht?

‍Ai, daar houden we niet van, maar dit kan natuurlijk voorkomen. Wij bieden hierbij alvast onze excuses aan. Het is al vervelend genoeg dat je nu contact met ons op moet nemen, er zijn immers leukere dingen om te doen.

‍Wij nemen elke klacht serieus, we hechten namelijk veel waarde aan een goede service. Wij reageren dan ook altijd binnen 24 uur en zullen onze uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.

‍Heb je klachten, tips of wil je gewoon iets aan ons kwijt? Neem dan contact met ons op via: info@interiorworks.nl of 020 635 24 40.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur.

Schriftelijk versturen mag ook:
InteriorWorks
Disketteweg 18
1033 NW Amsterdam

Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.

Indien wij de klacht onverhoopt niet kunnen oplossen, verwijzen we je naar de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) om je klacht in te dienen. Je kan tevens ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Deze interieur en designbeurzen mag je niet missen

Deze interieur en designbeurzen mag je niet missen

InteriorWorksJanuary 15, 2018
Afbeelding

‍Advies nodig van een interieur guru?

Bekijk onze specialisten
InteriorWorks voor projectinrichting, kantoorinrichting en horeca inrichting

Make interiors work for you

‍ 

De ruimtes waarin wij werken en samenkomen hebben direct en indirect impact op hoe wij ons voelen en hoe wij functioneren. Hoe beter het interieur is afgestemd op de wensen en eigenschappen van de gebruiker, hoe groter het geluksgevoel. Dat zorgt dan weer voor een hogere productiviteit en uiteindelijk ook voor een hoger rendement.

InteriorWorks is specialist op het gebied van projectinrichting binnen de hospitality-, kantoor-, onderwijs-, en zorgbranche. Wij beschikken over de kennis, de mensen en het netwerk om een compleet interieur te realiseren. Onze interieursfilosofie is gebaseerd op de combinatie van drie pijlers hiernaast. Dit is de sleutel tot een succesvol ingericht interieur. Meer weten? Neem contact  met ons op.

Afbeelding


We analyse how you work

‍Wij analyseren wat de kernwaarden van de organisatie zijn, hoe jullie werken en willen werken. Op basis daarvan gaan wij op zoek naar de juiste aanpak.        

Lees meer

‍We advise what works for you

‍Wij zoeken de beste balans tussen bedrijfsefficiëntie en een veilige, gezonde, leuke en duurzaam ingerichte omgeving.

Lees meer

‍We make your interior work 

‍Wij leveren inspirerende, representatieve kwaliteitsprojectinrichting tegen ieder budget en wanneer het jullie uit komt. 

Lees meer
Afbeelding

Advies nodig?

Heb je een vraag of wil je advies ontvangen? Onze projectinrichters helpen graag.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot en met 17:00 uur bereikbaar via:

info@interiorworks.nl of 020 635 24 40