Afbeelding

Veelgestelde vragen

‍Heb je een vraag? Hier vind je 25 vragen waar wij direct antwoord op hebben.

1. Waar vind ik de bedrijfsgegevens van InteriorWorks?
InteriorWorks B.V.
Disketteweg 18
1033 NW Amsterdam

‍Telefoonnummer: 020 635 24 40
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00

‍E-mail: info@interiorworks.nl
BTW nummer: NL814016492 B01
Kvk: 34210614

‍IBAN: NL75ABNA0441633129
BIC: ABNANL2A

2. Heeft InteriorWorks een privacy policy?
Jazeker, wij hebben een strikt beleid als het gaat om gegevens. Klik hier om naar onze privacy policy te gaan.

3. Hebben jullie ook algemene voorwaarden?
Ja, in onze algemene voorwaarden staan alle rechten en plichten vermeld. Klik hier om rechtstreeks naar onze algemene voorwaarden te gaan.

4. Hoe vind ik een artikel?
Als je op zoel bent naar een artikel, kun je door middel van het menu en de daarin vernoemde categorieën gebruiken om naar een gewenst artikel te navigeren. Daarnaast kun je de zoekfunctie gebruiken, die rechtsboven op de website te vinden is. Kan je iets alsnog niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.

5. Hoe bestel ik een artikel bij jullie?
We hebben een 10-stappenplan gemaakt dat duidelijk uitlegt hoe je een artikel bestelt. Klik hier om naar het 10-stappen plan te gaan.

6. Welke betalingsmogelijkheden biedt InteriorWorks aan?
We bieden meerdere veilige en snelle betalingsmethodes aan. Hieronder tref je alle betalingsmogelijkheden.
A. MultiSavepay: iDEAL, Visa, Mastercard, Mistercash,
B. PayPal,
C. 50% aanbetalen – overschrijven per bank.

7. Ik wil mijn bestelling niet in één keer voldoen, mag ik deze ook aanbetalen?
Bij overboeking/aanbetaling vragen wij je altijd om 50% van het totale aankoopbedrag vooruit te voldoen. Je kan dit bedrag op rekeningnummer NL75ABNA0441633129 t.n.v. InteriorWorks B.V. overmaken.
Klanten in het buitenland gebruiken de volgende gegevens: BIC ABNANL2A

‍Wanneer wij dit bedrag hebben ontvangen nemen we je bestelling in behandeling. De resterende 50% dient voor levering op ons banknummer te zijn bijgeschreven. Heb je een afspraak met ons leveringsbedrijf, de Montagegroep, dan mag ook het restant bedrag contact bij de monteur betaald worden. Let op! Er zijn geen pinmogelijkheden bij de chauffeur/ monteur. Vermeld bij het overmaken altijd het ordernummer. Zonder ordernummer kunnen wij de bestelling niet achterhalen. Wanneer wij de aanbetaling niet binnen 14 dagen hebben ontvangen, zal de bestelling automatisch, zonder tegenbericht, geannuleerd worden. Waarom vragen wij een aanbetaling van 50%? Dit doen wij om een simpele reden: om dubieuze bestellingen te voorkomen.

8. Ik heb een kortingscode, wat kan ik hiermee doen?
Ben jij de gelukkige die in het bezit is van een kortingscode, vergeet deze dan niet vóór het afrekenen in te vullen bij ‘kortingscodes’. De kortingscode en de daarbij behorende korting zal dan direct zichtbaar zijn.

‍Voor meer informatie over betalen, verwijzen we je graag door naar de pagina Betalen

9. Hoe wordt het artikel bezorgd en wat zijn de levertijden?
InteriorWorks levert alles gratis, dat hoort bij onze service en doen we omdat we het leuk vinden dat je voor ons hebt gekozen. We maken gebruik van meerdere manieren verzendopties. Omdat ons aanbod zo divers is bekijken we eerst hoe we het artikel gaan afleveren. Een bankstel past immers niet door de brievenbus. Wat je ook bestelt, we doen onze uiterste beste om het artikel zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. Ook wij weten dat als je eenmaal een product hebt gekocht je deze het liefst nog gisteren ontvangen had.

10. Welke manieren hanteert InteriorWorks voor het leveren van de artikelen?
Wij maken gebruik van twee manieren van verzenden. We schakelen PostNL in of we maken gebruik van de speciale services van de Montagegroep.

‍PostNL
Wij maken gebruik van PostNL wanneer het gaat om kleinere artikelen, bijvoorbeeld accessoires, vloerkleden, stoelen etc. Deze kunnen met de gewone pakketdienst mee en is verreweg de meest efficiënte en klantvriendelijke manier van verzenden.

‍De Montagegroep
De Montagegroep ook wel M.G. Facility B.V. genoemd is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het monteren en demonteren van meubelen. Zij zijn jaren specialist op het gebied van interne en externe verhuizingen en hebben een uitgebreide portefeuille aan diensten. De Montagegroep verzorgt de verzending en/ of montage van groot meubilair. Denk hierbij aan bankstellen, werkplekken, grote scheidingswanden, kasten etc. Wanneer wij de Montagegroep inschakelen voor het leveren van jouw artikel, dan zullen zij eerst telefonisch contact met je opnemen voor het maken van een afspraak.

11. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor alle artikelen die op voorraad zijn geldt: 'Op een werkdag voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis'. Wanneer je niet thuis bent zal de postbode, wanneer dit mogelijk is, het pakketje bij de buren afgeven. Kan het pakket niet bij de buren worden afgegeven dan kan het pakket de volgende dag bij het door PostNL opgegeven postkantoor opgehaald worden. Heb je een artikel besteld dat niet op voorraad is dan geldt de levertijd die bij het artikel staat aangegeven.

‍Kun je niet wachten en wil je de exacte leverweek weten neem dan contact met ons op.

12. Kunnen jullie mijn bestelling monteren?
Heb je liever een expert die jouw meubelen monteert of heb je hier simpelweg geen tijd voor? Wij maken graag een prijsopgave voor deze diensten. Neem hiervoor contact met ons op.

13. Kan mijn bestelling ook opgehaald worden?
Ja dit kan, geef dit wel bij je bestelling aan. Je kunt het pakket ophalen bij ons magazijn, het adres is:
InteriorWorks
Disketteweg 18
1033 NW Amsterdam

Let op! Wacht voordat je langskomt eerst totdat je bericht van ons hebt ontvangen, anders is straks de rit misschien voor niks geweest. Voor meer informatie over de bezorging en levering, verwijzen we je graag door naar de pagina Bezorging en levertijden

14. Kan ik eerst een artikel komen bekijken en is er een proefplaatsing mogelijk?
Als zakelijke klant ontvangen wij je graag in onze showroom. Om zeker te zijn dat we alle tijd voor je hebben, maak eerst even een afspraak. De showroom is dé plek om het product te zien, te voelen en om alternatieven te bespreken. Het is ook mogelijk om op je eigen kantoor een voorproefje te krijgen van je nieuwe interieur door middel van een proefplaatsing.

15. Hoeveel jaar garantie heeft het door mij aangekochte artikel?
Het kan voorkomen dat een artikel na een bepaalde periode niet meer naar behoren werkt, beschadigd is of waarvan het materiaal niet in goede staat is. We hopen dat dit niet voorkomt, maar het kan helaas wel gebeuren. Wanneer dit het geval is kan je aanspraak maken op de fabrieksgarantie. Bij elk product wordt aangegeven hoeveel jaar garantie er van toepassing is.

16. Kan ik een product verzekeren voor een langere garantieperiode?
Dit kan helaas niet. Wel zijn er een aantal fabrikanten die een langere garantieperiode bieden dan een anderen.

17. Ik wil mijn artikel retourneren, mag dat?
Je mag het artikel altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken in hoeverre dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Het artikel dient altijd in de originele verpakking geretourneerd worden. Let op! Alle artikelen die naar jouw wensen zijn aangepast kunnen niet geretourneerd worden.

18. Krijg ik een vervangend product als mijn product defect is?
Je krijgt helaas geen vervangend product. Wel doen wij onze uiterste beste om het probleem zo snel mogelijk op te lossen zodat je weer snel in het bezit bent van het door jou aangeschafte artikel.

19. Krijg ik de kosten van het retour zenden van het product vergoed?
Wanneer het artikel een mankement heeft welke onder de garantie valt en de fabriek de klacht heeft bevestigd en akkoord heeft bevonden, vergoeden wij de door jou betaalde verzendkosten. Is de klacht afgewezen dan worden de verzendkosten niet vergoed. Alle kosten voor het retour zenden van artikelen omdat deze niet naar wens zijn, zijn voor eigen rekening. Voor meer informatie over garantie, verwijzen wij je graag door naar de pagina Garanties

20. Is er een standaard procedure voor een artikel die ik retour stuur, omdat deze een mankement heeft en misschien onder de garantie valt?
Wanneer je een dergelijke klacht hebt verzoeken we je om contact met ons te nemen. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen contact op met de fabrikant. Omdat elke fabrikant anders werkt is er geen standaard procedure. Wel zullen wij je continu op de hoogte houden en ervoor zorgen dat de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

21. Bij ontvangst van mijn bestelling bleek deze beschadigd, wat nu?
Is je bestelling beschadigd aangekomen? Meld dit dan meteen en stuur ons een foto.
Stuur het artikel samen met de ingevulde retourkaart, die wordt geleverd bij de bestelling, op naar:

‍InteriorWorks
Disketteweg 18
1033 NW Amsterdam

Zodra wij het artikel ontvangen hebben, nemen wij contact met je op. Binnen 14 dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort op het door jou opgegeven rekeningnummer.
Tip! Bewaar altijd het verzendbewijs totdat je van ons een ontvangst bevestiging hebt ontvangen.
Let op! wij kunnen deze schademelding alleen in behandeling nemen als deze binnen 8 dagen na ontvangst van je bestelling is gemeld.

22. Ik heb het verkeerde artikel besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van het door jou bestelde artikel en wanneer deze door jou is besteld. Neem contact met ons op, zodat wij dit voor je kunnen nakijken. Voor meer informatie over retourneren, verwijzen wij je graag door naar de pagina Retourneren

23. Waar dient een account voor?
Wanneer je een bestelling bij InteriorWorks plaatst, heb je mogelijkheid om een account aan te maken. Ook kun je een account maken zonder dat je iets koopt. Wat zijn de voordelen?

  1. Je kunt een verlanglijst aanmaken. Wanneer je een account hebt onthoudt dit account alle artikelen die in je verlanglijst staan. Deze lijst kun je naar iedereen mailen.
  2. Je kunt een review plaatsen. Wanneer je een review plaatst bij een artikel terwijl je ingelogd bent dan maak je kans op een cadeau.
  3. Je kunt de status van je bestelling bekijken. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je de bestelling volgen. Je ziet wanneer er een update is en wanneer je pakket verzonden wordt.
  4. Je hoeft maar één keer het afleveradres in te vullen. Bij je volgende bezoek vult het systeem deze automatisch voor je in.
  5. Je kunt je eerder geplaatste bestellingen bekijken. Zo weet je bij een herhaalbestelling dat je exact hetzelfde artikel bestelt.
  6. Je kunt je opgeven voor onze nieuwsbrief. Hiermee ontvang je alle nieuwtjes en aanbiedingen.
  7. Je kunt gemakkelijk jouw algemene gegevens wijzigen.
  8. Je kunt meerdere verzendadressen opgeven.

24. Ik ben het wachtwoord van mijn account kwijt en nu?
Geen paniek, je kunt je wachtwoord opnieuw opvragen. Wanneer je klikt op 'wachtwoord vergeten' dien je een e-mailadres in te vullen. Je ontvangt een link via het opgegeven mailadres. Wanneer je op deze link klikt wordt er een nieuw wachtwoord gevraagd. Je dient dit nieuwe wachtwoord te bevestigen en ziehier; je zit weer in je account. Kom je er niet helemaal uit of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op via: info@interiorworks.nl of 020 635 24 40.

25. Hoe dien ik mijn klacht in?

‍Wanneer je een klacht hebt, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen contact op met de fabrikant. Omdat iedere fabrikant anders werkt, is er geen standaard procedure. Wel zullen wij je continu op de hoogte houden en ervoor zorgen dat de klacht naar tevredenheid wordt afgehandeld.

‍Wij nemen elke klacht zeer serieus en proberen er van te leren.

‍We reageren dan ook altijd binnen 24 uur en zullen ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.Heb je een klacht, tips of wil je gewoon iets aan ons kwijt? Neem dan contact met ons op via: info@interiorworks.nl of 020 635 24 40.

‍Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur.

Gespot, gezien en aanbeden tijdens Salone del Mobile

Gespot, gezien en aanbeden tijdens Salone del Mobile

InteriorWorksApril 26, 2018

Afbeelding

‍Advies nodig van een interieur guru?

Bekijk onze specialisten
Afbeelding

Make interiors work for you

De ruimtes waarin wij werken en samenkomen hebben direct en indirect impact op hoe wij ons voelen en hoe wij functioneren. Hoe beter het interieur is afgestemd op de wensen en eigenschappen van de gebruiker, hoe groter het geluksgevoel. Dat zorgt dan weer voor een hogere productiviteit en uiteindelijk ook voor een hoger rendement.

InteriorWorks is specialist op het gebied van projectinrichting binnen de hospitality-, kantoor-, onderwijs-, en zorgbranche. Wij beschikken over de kennis, de mensen en het netwerk om een compleet interieur te realiseren. Onze interieursfilosofie is gebaseerd op de combinatie van drie pijlers hiernaast. Dit is de sleutel tot een succesvol ingericht interieur. Meer weten? Neem contactmet ons op.

Afbeelding


We analyse how you work

‍Wij analyseren wat de kernwaarden van de organisatie zijn, hoe jullie werken en willen werken. Op basis daarvan gaan wij op zoek naar de juiste aanpak.        

Lees meer

‍We advise what works for you

‍Wij zoeken de beste balans tussen bedrijfsefficiëntie en een veilige, gezonde, leuke en duurzaam ingerichte omgeving.

Lees meer

‍We make your interior work 

‍Wij leveren inspirerende, representatieve kwaliteitsprojectinrichting tegen ieder budget en wanneer het jullie uit komt. 

Lees meer
Afbeelding

Advies nodig?

Heb je een vraag of wil je advies ontvangen? Onze projectinrichters helpen graag.

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot en met 17:00 uur bereikbaar via:

info@interiorworks.nl of 020 635 24 40