Heb je een vraag? Hier vind je alle vragen waar wij direct antwoord op hebben.
1. Wat zijn de bedrijfsgegevens van InteriorWorks?
InteriorWorks B.V.
tt. Vasumweg 170
1033 SH Amsterdam
Telefoonnummer: 020 - 635 24 40
Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur
BTW nummer: NL814016492 B01
Kvk: 34210614
IBAN: NL75ABNA0441633129
BIC: ABNANL2A
2. Heeft InteriorWorks een privacy policy?
Jazeker, wij hebben een strikt beleid als het gaat om gegevens. Bekijk onze privacy policy.
3. Hebben jullie ook algemene voorwaarden?
Ja, in onze algemene voorwaarden staan alle rechten en plichten vermeld. Bekijk onze algemene voorwaarden.
4. Hoe vind ik een artikel?
Als je op zoek bent naar een product, kun je de zoekfunctie gebruiken, die rechtsboven op de website te vinden is. Tevens kun je door middel van het menu en de daarin vernoemde categorieën gebruiken om naar een gewenst artikel te navigeren. Kan je iets alsnog niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.
5. Hoe vraag ik een offerte aan?
Wij hebben een 4- stappenplan gemaakt, dat duidelijk uitlegt hoe je een offerte aanvraagt. Bekijk hier hoe je bij ons een offerte kan aanvragen.
6. Welke betalingsmogelijkheden biedt InteriorWorks aan?
Wij bieden meerdere veilige en snelle betalingsmethodes aan. Hieronder tref je alle betalingsmogelijkheden.
A. Overschrijven per bank;
B. IDEAL;
C. PayPal;
D. Creditcard;
E. Plink
7. Ik wil mijn bestelling niet in één keer voldoen, mag ik deze ook aanbetalen?
Ja, dat mag zeker. De hoogte van de aanbetaling hangt af van het offertebedrag. De betalingsvoorwaarden worden altijd in de offerte vermeld. Bij een overboeking/aanbetaling kan het bedrag overgemaakt worden naar rekeningnummer NL75ABNA0441633129 t.n.v. InteriorWorks B.V. Klanten in het buitenland gebruiken de volgende gegevens: BIC ABNANL2A. Wanneer wij de aanbetaling in goede orde hebben ontvangen nemen wij je bestelling in behandeling. Het restbedrag van je bestelling dient voor aflevering te zijn bijgeschreven op ons bankrekeningnummer.
9. Hoe wordt het artikel bezorgd en wat zijn de levertijden?
Wij maken gebruik van meerdere verzendopties. Omdat ons aanbod zo divers is, bekijken wij eerst hoe wij het artikel gaan afleveren. Een bankstel past immers niet door de brievenbus. Wat je ook bestelt, wij doen onze uiterste beste om het artikel zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen. Ook wij weten, dat als je eenmaal een product hebt gekocht, je deze het liefst nog gisteren had ontvangen.
10. Welke manieren hanteert InteriorWorks voor het leveren van de artikelen?
Wij maken gebruik van meerdere manieren van verzenden. Wij schakelen PostNL, DPD of M.G. Facility B.V. in. Wij maken gebruik van PostNL of DPD wanneer het gaat om kleinere artikelen, bijvoorbeeld accessoires. Deze kunnen met de gewone pakketdienst mee en is verreweg de meest efficiënte manier van verzenden.
Wij maken gebruik van M.G. Facility B.V. bij grotere artikelen of van hun speciale services. M.G. Facility B.V. is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het monteren en demonteren van meubelen. Zo hebben zij ervaring op het gebied van interne en externe verhuizingen en hebben een uitgebreide portefeuille aan diensten. Ook verzorgen zij de verzending en/of montage van groot meubilair. Denk hierbij aan bankstellen, werkplekken, grote scheidingswanden, kasten etcetera. Wanneer wij M.G. Facility B.V. inschakelen voor het leveren van jouw artikel, dan zullen zij eerst telefonisch contact met je opnemen voor het maken van een afspraak.
11. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor alle artikelen die besteld worden geldt de levertijd die bij het artikel staat aangeven.
12. Kunnen jullie mijn bestelling monteren?
Heb je liever een expert die jouw meubelen monteert of heb je hier simpelweg geen tijd voor? Wij maken graag een prijsopgave voor deze diensten. Geef dit aan bij je offerte of neem hiervoor contact met ons op.
13. Kan mijn bestelling ook opgehaald worden?
Ja dit kan, geef dit wel bij je bestelling aan. Wij vragen je vriendelijk om een ophaal afspraak bij ons te maken, zodat wij je bestelling kunnen klaar zetten in ons magazijn. Voor meer informatie over de bezorging en levering, verwijzen we je graag door naar de pagina bezorging en levertijden.
14. Kan ik eerst een artikel komen bekijken en is er een proefplaatsing mogelijk?
Als zakelijke klant ontvangen wij je graag in onze showroom. Om er zeker van te zijn dat we alle tijd voor je hebben, maak eerst even een afspraak. De showroom is dé plek om het product te zien, te voelen en om alternatieven te bespreken. Het is ook mogelijk om op je eigen kantoor een voorproefje te krijgen van je nieuwe interieur door middel van een proefplaatsing. Neem hiervoor contact met ons op.
15. Hoeveel jaar garantie heeft het door mij aangekochte artikel?
InteriorWorks houdt de garantie aan van het merk, dat houdt in dat de garantie van het merk geldt. Wil je precies weten wat de garantie is van het merk dan verwijzen wij je graag door naar de officiële website van het merk. Wil je meer informatie over onze garanties? Dan verwijzen wij je graag door naar de pagina garanties.
16. Kan ik een product verzekeren voor een langere garantieperiode?
Dit kan helaas niet. Wel zijn er een aantal fabrikanten die een langere garantieperiode bieden.
17. Ik wil mijn artikel retourneren, mag dat?
Helaas, producten die gekocht worden door bedrijven mogen niet worden geretourneerd.
18. Krijg ik een vervangend product als mijn product defect is?
Je krijgt helaas geen vervangend product. Wel doen wij onze uiterste beste om het probleem zo snel mogelijk op te lossen zodat je weer snel in het bezit bent van het door jou aangeschafte artikel.
19. Krijg ik de kosten van het retour zenden van het product vergoed?
Wanneer het artikel een mankement heeft, welke onder de garantie valt en de fabriek de klacht heeft bevestigd en akkoord heeft bevonden, vergoeden wij de door jouw betaalde verzendkosten. Is de klacht afgewezen dan worden de verzendkosten niet vergoed.
21. Bij ontvangst van mijn bestelling bleek deze beschadigd, wat nu?
Is je bestelling beschadigd aangekomen? Meld dit dan meteen. Stuur ons een e-mail met eventueel een foto en referentie van je bestelling op naar info@interiorworks.nl. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk voor je oplossen.
23. Waar dient een account voor?
Wanneer je een bestelling bij InteriorWorks plaatst, heb je mogelijkheid om een account aan te maken. Ook kan je een account maken zonder dat je iets koopt. Wat zijn de voordelen?
A. Je kunt eerder geplaatste offertes bekijken. Zo weet je bij een herhaalofferte dat je exact hetzelfde artikel kunt aanvragen.
B. Je kunt je eerder geplaatste bestellingen op de shop – welke op voorraad waren - bekijken. Zo weet je bij een herhaalbestelling dat je exact hetzelfde artikel bestelt.
C. Je kunt je opgeven voor onze nieuwsbrief, hiermee ontvang je alle nieuwtjes en aanbiedingen.
D. Je kunt een product review achterlaten, om zo andere bezoekers te informeren over je product.
E. Je kunt gemakkelijk jouw algemene gegevens wijzigen.
24. Ik ben het wachtwoord van mijn account kwijt en nu?
Geen paniek, je kunt je wachtwoord opnieuw opvragen. Wanneer je klikt op 'wachtwoord vergeten' dien je een e-mailadres in te vullen. Je ontvangt een link via het opgegeven mailadres. Wanneer je op deze link klikt wordt er een nieuw wachtwoord gevraagd. Je dient dit nieuwe wachtwoord te bevestigen en je zit weer in je account.
25. Hoe dien ik mijn klacht in?
Klachten nemen wij altijd serieus. Stuur je klacht via het contactformulier en wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op. Wij zullen ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.
Feedback
Heb je een klacht, tips of wil je gewoon iets aan ons kwijt?
Dan kan je contact met ons opnemen via ☎ 020 - 635 24 40 of ✉ contactformulier.
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 - 17.00 uur.